خرید ارزان ترین ساعت های مناسب مسابقات شطرنج

 

همانطور که می دانید یکی از ارکان اصلی مسابقات و بازی های شطرنج، ساعت می باشد که نقش تعیین کننده ای در نتیجه  بازی دارد، بازیکن حتی اگر یک بازی فوق حرفه ای را از خود به اجرا بگذارد و نتیجه ی بازی نیز به وضوح قابل پیش بینی باشد که برد او قطعی است، اما نتواند زمان خود را مدیریت کند، بدون شک بازنده ی بازی خواهد بود. حال اینکه ابزار بازی نیز به تنهایی حرفه ای و مناسب باشد نیز تاثیر بسزایی در روند و نتیجه بازی دارد.

در این مطلب قصد داریم به تاثیر ساعت مناسب در مسابقات شطرنج بپردازیم، سپس ساعت های مناسب برای مسابقات شطرنج را با ارزان ترین قیمت به شما دوست دارن شطرنج و شطرنج بازان حرفه ای معرفی کنیم و در آخر مرجعی مناسب برای تهیه این لوازم با کیفیت را به شما معرفی کرده تا با خیالی آسوده حرفه ای ترین لوازم شطرنج را با ارزان ترین قیمت تهیه کنید. با ما همراه باشید.

تاثیر کیفیت ساعت در مسابقات شطرنج

ساعت شطرنج یکی از ابزار هایی است که با وجود ایکه نقش بسیار مهم و اساسی در بازی ها و مسابقات شطرنج دارد اما آنطور که باید به چشم نمی آید و در حاشیه قرار دارد. همین امر باعث شده تا امکان شناخت مشخصات یک ساعت حرفه ای و استاندارد برای مسابقات فراهم نبوده و این وسیله مهم از نظر بسیاری پنهان بماند.

یکی از جمله مشخصاتی که نشان دهنده کیفیت و مناسب بودن ساعت شطرنج است، دکمه های ساعت و میزان نرم بودن آنهاست، چرا که هنگام مسابقات مهم و تعیین کننده که همه تمرکز بازیکنان بر روی حرکات و سرعت انجام بازی شان است، اگر دکمه ها به حد کافی نرم نباشند، بخشی از تمرکز بازیکن درگیر درست جا زدن دکمه ساعت شده که حتما زمانش به درستی ثبت شود که همین حواس پرتی های کوچک گاهی منجر به از بهم ریختن تمرکز بازیکن شده و ممکن است که او حتی بازی را به حریف خود ببازند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را حتما بخوانید : خرید ساعت شطرنج ارزان


ساعت های مناسب مسابقات شطرنج

برای مسابقات شطرنج طبیعتا ساعت های با کیفیت و مناسب برای این مسابقات مناسب است چرا که باید علاوه بر نرمی مناسب دکمه از کیفیت متریال و ساخت بالایی نیز برخوردار باشد که مبادا با وجود دقت و تمرکز بازیکنان در مدیریت زمان خود، خطای محاسباتی و یا فنی ساعت باعث باخت نا عادلانه بازیکنان نشود

کیفیت متریال باید به گونه ای باشد که بر اثر هیجان رقابت کنندگان و ضربات محکم آنها بر دکمه های ساعت، به راحتی نشکند و یا از کار بیوفتد. در کنار آن سر هم شدن اجزای داخلی آنها نیز مهم است که در کار یکدیگر تداخل نداشته باشند و مانع ثبت دقیق ثانیه ها نشوند.

 

 

کیفیت مناسب دکمه های ساعت در مسابقات

دکمه های ساعات مسابقا شطرنج باید از نرمی متعادلی برخوردار باشند. به این معنی که نه زیاد سفت باشند که دائما گیر داشته باشد و به آسانی جا نرود و به به حدی نرم باشند که با کوچکترین اشاره یا تکان میز کمه تغییر کرده و برای حریف فعال شود، نرمی دکمه های ساعت باید چیزی میان این دو حالت باشد که هم به راحتی و سهولت دکمه جا برود و هم ایستایی کافی را داشته باشد که با کوچکترین حرکتی تغیر نکند.

ارزان ترین ساعت های مناسب مسابقات شطرنج

ساعت های شطرنج به دلیل اهمیتی که در بازی ها و مسابقات دارند، از قیمت بالایی نیز برخوردار هستند که این امر ممکن است برای خیلی از شطرنج بازان حرفه ای و یا باشگاه های آموزش شطرنج مشکل ساز شده و امکان فراهم نمودن آن را برای همه سخت نماید.


برای ” آموزش شطرنج ویژه کودکان ” کلیک کنید


 

بنابراین تصمیم گرفتیم که مرجعی برای تهیه این ساعت ها و ابزار حرفه ای را به شطرنج بازان و بازیکنان حرفه ای شطرنج معرفی کنیم تا بتوانند با کمترین هزینه ممکن، به با کیفیت ترین ساعت ها و ابزار مورد نیاز برای شطرنج دسترسی پیدا کنند. سایت باشگاه شطرنج ایران یکی از مراجع معتبر برای تهیه ابزار حرفه ای شطرنج است که با کیفیت ترین و مناسب ترین ساعت های مسابقات شطرنج را به ارزان ترین قیمت ممکن ارائه می دهد و شما می توانید با خیالی آسوده برترین ساعت های مناسب مسابقات شطرنج را برای بازی های خود و باشگاه شطرنج خود تهیه کنید.

برای دیدن نمونه های ساعت شطرنج و اطلاع از قیمت های آن در سایت باشگاه شطرنج ایران اینجا کلیک کنید.


خرید ساعت شطرنج

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کمک احتیاج دارید؟ با ما چت کنید